ارسال تیکت جدید

ارسال تیکت جدید

حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.

  • بروز رسانی محصول چه زمانی انجام میشود

    محصولات خریداری شده از سایت می فای دارای بروز رسانی دائمی می باشند، لکن قبل از بروزرسانی باید تمامی جوانب در نسخه جدید محصول سنجیده شود (برای هر گونه خطای احتمالی).برای همین خاطر پروسه بروزرسانی تا آمدن یک نسخه جدید تر بطول می انجامد.

  • هنگام نصب با بسته نصبی با خطا مواجه میشوم

    در صورت بروز هر گونه خطا هنگام نصب بسته نصبی، تیکت به پشتیبانی محصول ارسال نمایید تا به صورت رایگان برایتان نصب و راه اندازی گردد.

loader
حداکثر اندازه: 50 مگابایت
فرمت‌های مجاز: jpg , png , zip , rar , ttf